
15-16 лютого нинішнього року в Полтаві відбулася 2-а Полтавська міжрегіональна науково-практична конференція під назвою „Проблеми розвитку бурових робіт”. Вона пройшла в рамках VIII Міжнародної виставки нафтогазової промисловості «НАФТА. ГАЗ. СЕРВІС 2012».
Організаторами виступили: Спілка буровиків України, Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», Державна служба геології та надр України, НТП „Бурова техніка”, Технічний комітет стандартизації України „НАФТОГАЗнормування” (ТК 138), ПВ УкрДГРІ , Академія технологічних наук України.
Конференція визначила:
1. В Україні створені всі об’єктивні передумови для стрімкого розвитку видобувної галузі.
2. Головним стримуючим фактором цього процесу є відсутність політичної волі у влади.
3. Під тиском сил, зацікавлених в імпорті ресурсів, великі фінансово-промислові групи, об’єднуючи гігантські ресурси, необмежено володіючи інформаційним простором, в змозі вільно маніпулювати інформацією, нав’язувати відповідну політику та ідеологію в угоду своїм корпоративним інтересам, при необхідності дестабілізувати економіку країни, створити безлад та нав’язати свою волю владі та громадськості.
4. Протистояти цьому може тільки високоорганізована свідома, консолідована та компетентна спільнота, яка буде терпеливо, наполегливо та послідовно проводити політику відстоювання національних інтересів.
5. Спілка буровиків України, яка об’єднує провідників науки і виробництва, не замикається тільки на своїх фахівцях, а залучає в допомогу всіх інших суспільно відповідальних лідерів, як вітчизняних так і закордонних, проводить наполегливу та послідовну діяльність, згідно передбачених статутних завдань та рішень керівних органів по захисту інтересів своїх членів, сприяння впровадження сучасних технологій та підготовці фахівців бурової справи.
6. Основною метою проведення всеукраїнських, регіональних і міжнародних конференцій та інших подібних зібрань є привернення уваги влади та громадськості різного рівня та спрямування до вирішення проблемних питань, більшість із яких мають загальнодержавне значення.
7. Пропозиції громадськості при формуванні та реалізації державної політики, в порушення діючого законодавства, не враховуються.
8. Представники влади, парламенту та органів місцевого самоврядування на всіх рівнях виголошують гучні заяви про необхідність створення сприятливого інвестиційного клімату для стабільного економічного розвитку країни і поряд с тим чинять неймовірні перешкоди цьому.

Конференція постановляє:
1. Підтримати звернення «Всеукраїнського союзу виробників будівельних матеріалів та виробів» до органів центральної влади, місцевого самоврядування, народних депутатів та засобів масової інформації щодо спрощення дозвільних процедур в надрокористуванні та подоланню перешкод, що стримують розвиток видобувної галузі, яка є основою економічного розвитку та незалежності України.
2. Внести та відстоювати на всіх рівнях наступні пропозиції по спрощенню дозвільної системи:
2.1. З отриманням Спеціального дозволу на надрокористування, земельні ділянки, координати яких вказані дозволом, надаються користувачу без всяких погоджень, слухань та експертиз;
2.2. Спеціальні дозволи видаються на ділянки, які попередньо погодженні на місцях та у відповідних органах на всіх рівнях з наданими необхідними експертними висновками;
2.3. Процедуру попереднього погодження та експертних висновків здійснює державний орган, що видає Спеціальні дозволи.
2.4. Враховуючи високий сучасний рівень обробки інформації терміни проходження погоджень, слухань та експертиз повинні бути мінімально скорочені до 10, 30 та, як виключення за певних обставин, може бути подовжено до 60 днів.
2.5. Всяка відмова в погоджені повинна бути вичерпно обґрунтованою та надана в установлені терміни. Порушення цих вимог розглядається, як спонукання до корупційних дій та автоматично направляється у відповідні контролюючі органи для притягнення винних до відповідальності.
2.6. Органу, який видає Спецдозволи, встановлюються відповідні напруженні завдання по розвитку надрокористування та стимулюванню цієї діяльності, а фінансування його здійснюється за рахунок ставок відрахувань за надра тільки від нововведених об’єктів. Ставки відрахування від використання старих об’єктів направляється до загального бюджету.
2.7. Орган, що готує об’єкти для надання Спецдозволу підпорядковується Держгеонадрам, яка в свою чергу переводиться із Мінекобезпеки в Мінпромполітики, там де їй належить бути згідно наданих державою функцій і завдань розвитку та ефективного використання мінерально-сировинної бази, яка є в першу чергу промисловим товаром, а не об’єктом контролю.
3. Звернутися в органи державної влади та місцевого самоврядування, до громадських організацій, ЗМІ з пропозиціями розвернути широке обговорення на всіх рівнях проблем розвитку національної видобувної галузі, яка є основою соціально-економічного розквіту та незалежності України.
4. Звернутися до Верховної Ради провести низку парламентських слухань про подолання перешкод, що стримують пріоритети розвитку видобувної галузі.
5. Провести у 2012 році регіональні конференції в Львівській, Харківській, Сумській, Луганській та Івано-Франківських областях та АР Крим.
6. Провести 2-й Міжнародний буровий форум у вересні 2012 року в Криму.
7. Створити Міжнародний буровий союз.
8. Моніторинг нормативних актів.
Фото з конференції можна переглянути у ГАЛЕРЕЇ
Коментарі залишайте ТУТ
|